Raylex kiest voor Initiative

Het merk Raylex (onderdeel van Oystershell Laboratories NV) heeft haar mediabelangen ondergebracht bij mediabureau Initiative.

Nagelbijten laat je handen er onverzorgd uitzien, het geeft een onzekere indruk en het is enorm onhygiënisch. Raylex biedt de oplossing door een handige pen applicator waarmee de nagels behandeld kunnen worden. Daarnaast biedt Raylex een helpende hand door een handige app die de nagelbijter met tips en virtuele beloningen helpt om er van af te komen.

Initiative is geselecteerd om een geïntegreerde mediacampagne te ontwikkelen met als doel om de boodschap van Raylex onder een breed publiek bekend te maken. Initiative zal voor Raylex de strategie, consumer insights, media planning en -inkoop verzorgen.

Evelyne Verdeyen, International Brand & Business Development Manager Oystershell NV;
“Met Initiative zaten we onmiddellijk op dezelfde golflengte. Ze zijn even enthousiast als wij om van Raylex een succesverhaal te maken in Nederland. En ongetwijfeld zal dit lukken.”

Posted on August 12, 2015 in Blog

Share the Story

Back to Top