Zuivelhoeve De Boer Op

Omschrijving

We ontwikkelden in opdracht van zuivelproducent ‘Zuivelhoeve’ de eerste commerciële samenwerking voor Libelle TV. In het programma ‘De boer op met Diane’ volgt de kijker het leven van Diane Roerink (53), die samen met haar man Gerjhan De Zuivelhoeve runt. In zes afleveringen wordt het verhaal over de goedheid van het leven op de boerderij verteld. De perfecte match van het verhaal van de Zuivelhoeve, het concept, en de doelgroep was voor Libelle reden om voor het eerst het zorgvuldig gelanceerde platform commercieel te gaan gebruiken.

In de documentaire serie ‘De Boer op met Diane’ krijgen we een kijkje in de wereld van de boerderij. In zes afleveringen neemt Diane je mee naar het leven van de boerengezinnen van Zuivelhoeve, waarvan ze al sinds jaren elke ochtend de verse melk ontvangen. Daarnaast verschijnen zes columns van de hand van Diane in het fysieke blad van Libelle. De kijker krijgt prachtige verhalen te zien over het Twentse boerenleven. Hoewel het leven op het Twentse platteland anders is dan in de stad zijn de dilemma’s heel herkenbaar zoals: wil je als vrouw een eigen carrière, zorg om pubers en gebeurtenissen binnen het gezin.

Jacqueline Roerink, Marketing Manager Zuivelhoeve: “We hopen dat mensen vaker Zuivelhoeve kopen als ze het verhaal achter Zuivelhoeve kennen. We hebben Initiative Tomorrow gevraagd om een communicatieplatform te ontwikkelen waarin we dat verhaal konden vertellen, zonder dat het te gemarketeerd werd. Het resultaat is boven alle verwachtingen.”

Details

Client: Zuivelhoeve

Tags:

View Project
Back to Top