team_leoniek

 

Je zou het momentum kunnen noemen: in de afgelopen maand is Initiative meerdere keren bekroond en genomineerd, door RECMA, AMMA en YIM Cannes Lions.

 

Onlangs is Initiative door internationaal instituut RECMA bekroond tot A-rating agency en ‘High profile’ agency. In april zijn de AMMA-nominaties bekend gemaakt, de jaarlijkse Nederlandse Media-awards. Hier behalen we zelfs twee nominaties: Beste creatieve gebruik van een medium met onze NS Business-Card case. En Janneke Kemper is genomineerd voor Young in Media (YIM) Talent van het jaar. Op 28 mei a.s. weten we welke nominaties we gaan verzilveren.

 

Maar, we gaan nog even door en maken onze naam waar als kweekvijver van jong talent: Initiative Nederland wint de YIM Cannes Lions competition! Collega’s René van der Mark en Fabian de Vries hebben op 8 mei de YIM Media Lions competitie gewonnen, door een ogenschijnlijk simpele, maar vooral innovatieve en doeltreffende oplossing te presenteren voor een case van het Nederlandse Rode Kruis. Dit winnende team gaat naar het Cannes Lions Festival en neemt daar als vertegenwoordiging van de Nederlandse mediabureaus deel aan de Young Media Lions Competition 2014, waar ze de strijd aan gaan met jong internationaal talent. Super trots ben ik, op deze erkenning voor Initiative maar vooral trots op dit jonge talent!

 

Wat doet Initiative nu anders dan in het verleden, wat verklaart deze successen? Eigenlijk teveel om op te noemen: werkwijze, cultuur, mensen, filosofie. Ik nodig iedereen uit om de look & feel van Initiative zelf te ervaren, op onze vernieuwde site: www.initiative.nl.

 

Kortom, we hebben de wind in de zeilen. Goed dat we de zeilen eerst zelf gehesen hebben!

 

Léonie Koning,

Managing Director Initiative

 

 

Posted on May 22, 2014 in Blog

Share the Story

Back to Top