Mediabureau Van Het Jaar

Wij zijn trots op onze nominatie!

 

Dinsdag 11 april was het zover: de AMMA-nominaties werden bekend gemaakt. Om 12:15 uur om precies te zijn. Live via Facebook. En dus zaten we klaar met z’n allen.
En ja hoor, waar we op hoopten (en stiekem misschien wel op rekenden) gebeurde ook inderdaad.

We zijn genomineerd voor Mediabureau van het Jaar!

En daar zijn we met z’n allen heel trots op. Want het voelt toch als een beloning op een ongelooflijk jaar voor ons bureau. We hebben met elkaar in 2016 hele mooie kansen gecreëerd voor onze klanten. Initieerden media-innovaties onder andere voor NS International, Zuivelhoeve en de Bijenkorf. We wonnen 12 pitches, waaronder het overheidsaccount, T-Mobile Nederland, Hans Anders, Texelse Bierbrouwerij en Harman. We lanceerden onze creatieve hub Initiative Tomorrow en hebben onze visie gedeeld via artikelen, blogs en events. En we hebben veel slimme en leuke nieuwe collega’s mogen verwelkomen, die perfect passen bij de cultuur en mentaliteit van Initiative.
En dus groeiden we, we groeiden hard. En dat gaat in 2017 trouwens gewoon verder.

Maar eerst gaan we een feestje vieren op 24 mei bij de uitreiking van de AMMA’s, of we ‘m nou winnen of niet. Al hopen we natuurlijk dat we ‘m binnenslepen.

 

Fingers crossed!

 

 

Posted on April 12, 2017 in Blog

Share the Story

Back to Top