We zijn trots, heel trots. We zijn namelijk twee keer genomineerd voor een AMMA en dat is voor ons vakgebied toch zoiets als een Oscar.

 

Allereerst dingen we mee naar de AMMA in de categorie “Beste Creatieve Gebruik Van een Medium” met onze case voor de NS Business Card. Deze mobiliteitspropositie van de NS is gericht op beslissers in de grootzakelijke markt. Om deze moeilijk te bereiken groep te activeren, sloegen Initiative, Management Scope, Yune (videoproductie) en NS de handen ineen voor een vergaande innovatieve samenwerking. Dit resulteerde in de eerste volledig geïntegreerde Video in Magazine waarin video, print en NS-content multimediaal samensmolten. Deze editie werd selectief verstuurd naar prospects.

 

 

Om de beslissers zelf de voordelen te laten ervaren, kwamen in een vervolgeditie diverse bestuurders aan het woord over het succes van de NS-Business Card voor hún bedrijf. Deze content werd vervolmaakt door een gepersonaliseerde cover die verwees naar een ingestoken gepersonaliseerde Business Card.

 

Zo werd een traditioneel ‘broadcast’-medium getransformeerd tot een gepersonaliseerde DM-tool. Zie voor de casebeschrijving onze site onder het kopje Ons Werk.

 

 

Daarnaast is onze eigen Janneke genomineerd voor YIM Mediatalent Van Het Jaar; waarbij YIM staat voor Young In Media. Natuurlijk wisten wij al lang dat Janneke een talent was. Nu weet ook de rest van de wereld het, want haar case-uitwerking was zo goed dat het haar een nominatie opleverde. Extra leuk is dat Lisanne van den Bos van ons social media zusterbureau Springcreek óók is genomineerd!

 

Wij gaan duimen tot aan de bekendmaking tijdens het AMMA Awards gala op 28 mei!

 

 

Posted on May 22, 2014 in Blog

Share the Story

Back to Top