Genomineerd met Zuivelhoeve!

 

Hiephoi! We zijn genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing awards in de categorie beste videoserie met ons fantastische werk voor Zuivelhoeve. De campagne heet ‘De boer op met Diane’ waarin we het echte verhaal van boerin Diane Roerink laten zien. Roerink runt samen met haar man De Zuivelhoeve. In zes afleveringen – geproduceerd samen met RAAK VIDEO – kijken we mee met het leven op het platteland waarbij we niet zozeer de nadruk leggen op die onmeunig lekkere  BOER’N Yoghurt, maar juist inzoomen op het echte leven. De authenticiteit van de verhalen én de mensen staat synoniem voor de producten van Zuivelhoeve. Die reflectie maakt de campagne zo bijzonder en herkenbaar voor de doelgroep.

 

Deze pure levensverhalen hebben we met z’n allen ook nog eens heel slim weggezet via een synergie van print, digitaal en TV van partner in crime Libelle. Met als resultaat waanzinnige cijfers.

Nu is het even duimen want pas op 16 november horen we of we gewonnen hebben.

 

Leuk detail: Een beetje winnen doen we sowieso want de andere genomineerden zijn Yune! Dus dat wordt hoe dan ook een feestje.

 

Meer informatie over de awards vind je hier.

En meer informatie over de Zuivelhoevecase vind je onder het kopje “Ons Werk“.

 

 

 

Posted on October 19, 2017 in Blog

Share the Story

Back to Top